4. závod - Jeseníky startuje za:

00
DNY
:
 
00
HODINY
:
 
00
MINUTY

AKTUALITY

ÚTERNÍ OKÉNKO ZBYŇKA CYPRY - REGENERACE

2017.05.02 - Ahoj sportovci, jak jde trénink? Cítíte se někdy unavení? Nevadí, dnes si řekneme něco o regeneraci. Začneme tím, že si ji rozdělíme na tu každodenní, rozuměj po tréninku přes týden, a na pozávodní. Taky naťukneme otázku komprese (zejména kompresních návleků) a jejího vlivu na regeneraci.

Přečíst více

ČTVRTEČNÍ OKÉNKO MONČI BOHUNSKÉ - Pohádka o vestě a batohu

2017.04.27 - Ahoj holky, tak co, už trénujete? Dnes přináším informace, které by Vám mohly pomoct při výběru vhodného batohu na závod Horské výzvy.

Přečíst více

ÚTERNÍ OKÉNKO ZBYŇKA CYPRY - TREKOVÉ HOLE

2017.04.25 - Ahoj sportovci, začíná jít do tuhého! Start se nezadržitelně blíží a my se budeme v dnešním okénku věnovat TREKOVÝM HOLÍM. Existují dvě skupiny lidí. Jedna, která stejně jako já, na delší distanci neudělá bez holí ani krok. Druhá skupina, můžeme ji klidně nazvat „odpůrci holí“, buď hole nepoužívá vůbec, nebo před každým závodem stojí před rozhodnutím, zda jít s holemi, či bez. Rozhodnutí přitom bude ovlivňovat především výškový profil a taky délka trati. S přibývajícím počtem km a vzrůstajícím převýšením příznivců holí přibývá. A i ti, co jasně před startem prohlašují: "Mi ty hole stejně zavazí a brzdí mně!" začnou zvažovat, jestli by si je neměli raději přibalit.

Přečíst více

ČTVRTEČNÍ OKÉNKO MONČI BOHUNSKÉ - 2.díl

2017.04.20 - Ahoj sporťačky, v dnešním okénku Vám sepíšu pár rad týkajících se předzávodní přípravy a samotné předstartovní horečky:) Začnu asi tím, co a jak pít a jíst. Pro mne osobně je moc důležité tělo zavodnit. A to v tom smyslu, že cca týden před závodem začnu více doplňovat tekutiny a minerály. A dopřávám si také pravidelný přísun magneska abych alespoň z části předešla možným křečím v závodě. Nedoplňujte ho však přespříliš nebo by vás to mohlo taky pěkně prohnat :)

Přečíst více

ÚTERNÍ OKÉNKO ZBYŇKA CYPRY - CO SE STANE KDYŽ... :-)

2017.04.18 - Ahoj sportovci.  V dnešním úterním okénku se posuneme realitou a představíme si, že stojíme na startu. Je to pár okamžiků, kdy nám proletí hlavou mnoho myšlenek, jestli jsme všechno udělali správně. Zde se nabízí první rada - zachovejte klid! Na start nechoďte zbytečně brzy. Statickým postojem na startovní čáře nikomu a ničemu nepomůžete.  Jasně, kdo mou sportovní kariéru trochu sledoval… ví, že jsem minimálně 2x přišel pozdě na start a takto by to tedy nešlo. Na omluvu mohu snad říct jen to, že jsem se skutečně řídil mým oblíbeným heslem: "Poslední na startu, první v cíli". Být v klidu a nestresovat se před startem je opravdu důležité a vaše tělo vám ten klid vrátí zpět. Zažil jsem jen jednoho člověka, co byl před startem snad víc v klidu než já. Byl jím Petr Vabroušek, nejúspěšnější český triatlet. Společně se nám, kromě úspěchů, podařilo taky "zazdít" start. Stalo se to tak, že jsme se mylně domnívali, že start je v čase kdy startoval běh s pejsky - dogtrekking. Vtip byl v tom, že se nám to nikdo nesnažil rozmluvit se slovy: "No jo, oni jsou v klidu". A nám to "docvaklo", až se masa lidí pohnula kupředu na povel start a my se museli s ledovým klidem dochystat a vyrazit na trať z cca 12 minutovým hendikepem.

Přečíst více